BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

*** *** ..... *_* ..... *** ***

Monday, January 11, 2010

zalim nya orang !!!

alkisah-nya,

company aku ni nk anta 10 org ke Miri sbb ada project kat sana...
10 org yg d pilih ni semua yg br pas beranak dan ada baby kecik dan yg sedang peknen pun ada....kenapa org2 seperti ini yg d pilih?...sungguh tak berperikemanusiaan sekali sesapa yg pilih tu....

ok laa...asalnya dr 10 org ni, ada la yg dh setuju nk g jugak demi tugas....
tup tup last minit mgmt bgtau xde sebarang elaun akan d beri kan utk yg akan d transfer ke miri ni....xpikir guna otak ke diorg ni ha....geram la wei... sedangkan duk kat sini pun duit gaji cukup2 makan je...paras2 hidung je...ni nk g miri bergantung sepenuhnya pd duit gaji yg kecik tu...aku tau la...aku ni kulilutif je.. tp jgn la nak menindas orang sampai mcmtu sekali...diorang kat atas kalau kene g tak kisah apa la sbb gaji besar...

ada dua pilihan, PERGI atau RESIGN ....
of course la xde sapa yg nk g kan..mmg bodoh tul...
so..mmg ini yg depa nk kot...pembuangan staff secara "halus"...




aku sedar sape diri aku...
terima kasih la pada company ku ini...
semoga setiap perbuatan ada balasan yg setimpal...aminn
(doa orang2 yang teraniaya)

0 comments: