BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

*** *** ..... *_* ..... *** ***

Tuesday, January 26, 2010

My old friends.....

Dulu masa belajar kat kolej...
aku sebilik dgn akk ni (kak e-zune)...1 bilik 3 org...tp kehadiran aku mcm wujud tak wujud je... agak sedih gak la time ni...semua diorg buat diorg lupa aku...tp aku wat slumber aku je la....smpi dh habis study kat kolej tu...lost contact ....

Dalam 2 tahun lepas ntah mcmne..Allah tu maha penyayang...kami berhubung semula... kalau xsilap aku dia wish birthday kat aku kot time...dr situ laaa kami mula rapat..dan dia mula menyedari bahawa sebelum ni dia xnampak kehadiran aku...huwaaa...

Dan sekarang kami dh jadi best friends...friends forever....akk ni byk share pahit manis bersama aku (dia panggil aku 'adik' )...semoga persahabatan ni terus d berkati Allah....insyaallah....

0 comments: